dijous, 10 de desembre del 2015

Carta a Carles Capdevila (@CarlesCapde)

No et conec Carles, però sí que conec la seva feina. El vaig descobrir a Catalunya Ràdio fent l'Alguna Pregunta Més (sí primer va ser un programa de ràdio abans que ser-ho de TV) dins de l'impagable Matí de Catalunya Ràdio d'Antoni Bassas.

Despres passà dins la mateixa emissora a "Eduqueu les criatures". Després et vaig retrobar al diari ARA del qual sóc seguidor i lector, sobretot dels teus articles d'educació.

Des de fa un temps el Carles ha deixat la direcció d'aquest diari perquè li han detectat un càncer. A tots ens ha tocat el càncer, coneixem algú que n'ha tingut, hem perdut amics o familairs i l'hem patit directament.

Quan ho vaig saber em vaig emprenyar. El Carles Capdevila... un optimista i que sembla tant bona persona té un càncer. Com dirien els Pets: "La vida és bonica però a vegades complicada..."

Des d'aquestes línies només et volia transmetre els ànims que, des de la no coneixença, et puc brindar i esperar que et recuperis molt aviat per poder-te tornar a escoltar, llegir i veure't... ÀNIMS!!